Loginet webshop motor - webshop készítés, fejlesztés.
 

Webáruházak jelenléte a közösségi oldalakon

Hampuk Richárd kommunikációs és marketing szakértő partnerünk cikke a webáruházak közösségi oldalakon történő népszerűsítéséről. 

Vendégszerzőnk: Hampuk Richárd

Ahogy a felhasználók száma, úgy a rajongói klubok és csoportok  is szaporodnak a facebookon. Egyre több webáruház hozza létre a saját rajongói oldalát, azonban legtöbbször ezzel le is zárul a közösségi médiában tervezett megjelenésük. Kevés az olyan áruház amelyik pontosan tudja, hogy hogyan fordíthatja hasznára a közösséget. Ez sem működik magától mint ahogy a webáruház sem amit egyszer csak publikálunk az interneten. Ahhoz, hogy rajongónk majd vásárlónk legyen tennünk kell.

Sokak szerint a legjobb módszer ha rajongókat akarunk gyűjteni, hogy játékokkal és akciókkal toborozzuk. De szerintem a helyzet ennél jóval összetettebb. Inkább azt mondanám, amit a marketing területén még gyakornokként tanultam meg, képzeljük bele magunkat a rajongói klub felhasználóiba. Ugye minket sem motivál a folyamatos akció és kedvezmény meg nyeremény. Nem ettől leszünk egy-egy márka rajongói. Sőt sokszor inkább spamnek vesszük a kedvezményekre való felhívást mint hogy örüljünk neki.

Nincsen titkos recept, ami az egyik webáruháznál működik az a másiknál lehet, hogy nem és fordítva. Nagyon jól kell ismernünk a célcsoportunkat, a rólunk kialakult képet és ennek megfelelően kell a stratégiát kialakítani, majd rendszeres tartalomfejlesztéssel, kampányokkal véghez vinni. Tévhit, hogy ez egy ingyenes megjelenés  - hirdetési felületet valóban nem kell venni -, rengeteg munka és vezető cégek esetén külső tanácsadó igénybevétele ajánlott a siker elérése érdekében.

A webáruház rajongói oldalának kialakítása során nagyon fontos a landoló oldal. A facebook esetében is lehetséges, hogy saját statikus vagy akár dinamikus landoló oldalt hozzunk létre, így köszönthetjük leendő rajongónkat vagy tájékoztathatjuk aktuális akcióinkról.

A rajongói oldal nem a weblapunk duplikálása. Nem elég ha rendszeresen belinkeljük kedvezményeinket. Olyan információkat kell megosztanunk, amely közelebb visz minket a rajongóinkhoz, exkluzív, titkos, személyes storykkal tehetjük aktívabbá rajongói életünket.

Hampuk Richárd

kommunikációs szakember 

Person Marketing Ügynökség
Hampuk Richárd  blogja a kommunikációról

 

« Vissza

 
Aktuális

Pályázati felhívás

Meghosszabbítva!

A GOP-2011-2.1.1/A és KMOP-2011-1.2.1/A számú pályázatokon a támogatható tevékenységek közt internetes értékesítési rendszerek bevezetése is szerepel. A pályázat 2011.dec.31-ig adható be.

› Részletek

 

Webshop '2011

Ha a idén indítaná webshopját, és most kezd bele a tervezésbe, az év második felére jó eséllyel lehet egy már működő, keresőkben jól szereplő,nagy forgalmat generáló webshopja. Ne hagyja az utolsó pillanatra!

› Kérjen ajánlatot!

 
 
 
 
 
LogiNet Systems kft.
Ügyfélszolgálat: +36-30-389-55-35
Technikai support: +36-1-208-00-15
E-mail: info@loginet.hu
Iroda: Budapest 1119, Rátz L. utca 64
 
© loginet.hu - (2019) LogiNet Powered by LogiNet Portal Engine v2.1 © - Sitemap - Webshop készítés, fejlesztés.